رویدادها آرشیو خبر ها
نمرات بازیکنان یوونتوس در دیدار با لاتزیو از نگاه گاتزتا دلو اسپرت : جادوی دیبالا ادامه دارد ...

نمرات بازیکنان یوونتوس در دیدار با لاتزیو از نگاه گاتزتا دلو اسپرت : جادوی دیبالا ادامه دارد ...

مهاجم آرژانتینی در بازی دیشب بیانکونری و بیانکوچلستی یک بار دیگر توانست ارزش های خود را نشان دهد و به یوونتوس در کسب پنجمین برد متوالی خود در سری آ کمک کند.

یک نمایش خارق العاده دیگر از پائولو دیبالا و یک دفاع منسجم از مدافعین یوونتوس را به پنجمین برد متوالی خود به پایان رساند.

هرچند که نتیجه ی 2-0 برای این دیدار چندان عادلانه نبود، اما همراه با عملکرد فوق العاده از بازیکنانی مانند دیبالا، آندرا بارزالی، لئوناردو بونوچی این بازی با برتری بیانکونری به پایان رسید.

در ادامه نمرات بازیکنان را از نگاه روزنامه ی ورزشی گازتا مرور می کنیم:

جانلوئیجی بوفون - 6.5

اجازه ی گلزنی به بازیکنان لاتزیو را نداد و در مقابل ضربات از راه دور آن ها با جاگیری مناسب توانست بدون هیچ مشکلی توپ ها را دریافت کند.

آندرا بارزالی - 6.5

دقت و خونسردی ابزارهای او در نبرد مقابل بازیکنان حریف هستند، حتی اگر مواقعی به خاطر سرعت از بازیکنان مستقیم خود عقب بماند.

لئوناردو بونوچی - 6.5

با عملکرد تأثیرگذار او، تمام تلاش های لاتزیو برای شکست خط دفاعی یوونتوس از هوا در تمام 90 دقیقه با شکست مواجه شد.

جورجو کیه لینی - 7

با عزم جدی و تمرکز بالا در دفاع، لاتزیو نتوانست راهی به سمت دروازه بوفون پیدا کند.

استفان لیختشتاینر - 6

در سمت خود محدود شده بود و تنها دفعات کمی رو به جلو حرکت کرد. اما تمرکز خود را در دفاع حفظ کرده بود و حرکات اشتباهی در طول بازی مرتکب نشد.

استفانو استورارو - 6

با قدرت و انرژی خود توپ های بیشماری را در میانه ی میدان از حریفان تصاحب کرد، اما هنوز در در پخش مناسب توپ ها به هم تیمی هایش کار دارد.

کلودیو مارکیزیو - 6

در مقوله ی دفاع تیم بهتر از حمله تأثیرگذار بود. او به خوبی تمام موارد را در میانه ی میدان سازماندهی کرده بود و جای شگفتی نیست که با بازگشت او از مصدومیت روند مثبت یوونتوس نیز آغاز شده است.

کوادو آساموا - 6

علی رغم تنها چهار دیدار در سال 2015 به دلیل مصدومیت های متوالی، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. قدرتمند ظاهر شد و در نقش خود موفق بود.

الکس ساندرو - 6.5

او از زمانی که توسط آلگری به ترکیب تیم راه پیدا کرده است همچنان به تاثیرگذاری خود ادامه می دهد. شرایط بسیار دشواری را برای دوسان باستا ایجاد کرد و در مواقعی که رو به جلو حرکت می کرد خطرناک ظاهر می شد.

ماریو ماندژوکیچ - 6.5

از جثه و قلدری خود برای تحت فشار گذاشتن دفاع لاتزیو اسفاده کرد و به خوبی از جلو پرس زیادی را به شاگردان پیولی وارد کرده بود. در گل دوم بازی توسط دیبالا نیز نقش مهمی را ایفا کرد.

پائولو دیبالا - 7.5

با نمایش خیره کننده خود در بازی دیشب، دفاع لاتزیو را خسته و عصبی کرده بود و در حملات خود بسیار خطرناک ظاهر شد. این مهاجم آرژانتینی در گل به خودی جنتیلتی نقش اصلی را به عهده داشت و در حالی که لاتزیو کنترل بازی را پس از گل اول به دست گرفته بود با به ثمر رساندن گل دوم توانست ستاره ی بازی دیشب باشد.

بازیکنان تعویضی

پاتریس اورا - 6

پس از ورود به بازی خیلی سریع کارت زرد را دریافت کرد، اما در ادامه در نقش خود خوب ظاهر شد و سمت چپ بیانکونری را به خوبی کنترل کرد.

خوان کوادرادو - N/A

آلوارو موراتا - N/A

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: